Regulamin

 

Właścicielem sklepu internetowego Rabbit działającego pod adresem http://rabbitsklep.pl jest firma Rabbit Malwina Pryputniewicz, ul.Ks.Kostki 5/4, 67-400 Wschowa, NIP 4970014565 wpisany do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG) zwany dalej: „Sprzedawcą”.

Słownik pojęć:

Klient – osoba fizyczna lub firma, zawierająca ze Sprzedawcą umowę sprzedaży,

PayU – serwis płatności elektronicznych PayU należący do PayU S.A., ul.Grunwaldzka , - Poznań, NIP 779-23-08-495,

Płatności Shoper – serwis płatności elektronicznych świadczony przez Blue Media S.A.,

Sklep – sklep internetowy znajdujący się pod adresem http://rabbitsklep.pl

Dostawca – kurier , przewoźnik lub inna firma zewnętrzna wykonująca usługę dostarczenia zamówienia od Sprzedawcy do Klienta

 

Sprzedawca za pośrednictwem Sklepu prowadzi sprzedaż detaliczną, świadcząc na rzecz Klientów usługi drogą elektroniczną. Za pośrednictwem Sklepu, Klient może dokonać zakupu produktów dostępnych na Sklepie.

Regulamin określa zasady i warunki korzystania ze Sklepu, a także prawa i obowiązki Sprzedawcy i Klientów.

ZAMÓWIENIA I ICH REALIZACJA:

Klient składa zamówienie w Sklepie internetowym dodając wybraną ilość produktów do koszyka. Przy niektórych produktach dodanie do koszyka może wymagać uprzedniego wyboru rozmiaru. Klient może usuwać produkty dodane do koszyka.

Po zaakceptowaniu zamówienia przez klienta na podany przez Klienta adres e-mail przesyłane jest potwierdzenie złożenia zamówienia.

Klient nie może dokonać zamówienia w Sklepie anonimowo. Klient może złożyć zamówienie jako Klient zarejestrowany lub jako gość. Zarejestrowany Klient to Klient, który posiada konto w Sklepie. Klient może założyć konto przechodząc do zakładki „Zarejestruj się” lub może zarejestrować się podczas składania zamówienia.

Zamówiony towar wysyłany jest do Klienta w ciągu 5 dni roboczych od dnia złożenia zamówienia i zaksięgowania wpłaty.

Jeżeli Sprzedawca nie jest w stanie zrealizować zamówienia informuje telefonicznie (lub mailowo) Klienta w przeciągu 24 godzin od momentu złożenia zamówienia.

Towar wysyłany jest do Klienta zgodnie z formą dostawy jaką wybrał Klient podczas składania zamówienia.

Koszt dostawy jest uzależniony od wagi produktów, które zakupił Klient.

Do każdego zamówienia Sprzedawca dołącza paragon lub na życzenie Klienta – fakturę.

Sprzedawca nie jest płatnikiem vat, dlatego może wystawiać tylko faktury bez vat.

Klient ponosi koszty dostawy zgodne z cennikiem zaprezentowanym na Sklepie.

 

PŁATNOŚCI:

Klient może opłacić swoje zamówienie w kilku formach:

1. za pobraniem u kuriera,

2. poprzez przelew natychmiastowy - płatności online. Podmiotem świadczącym obsługę płatności online jest Blue Media S.A.

 

ODSTĄPIENIE OD UMOWY:

Klient, który zawarł ze Sprzedawcą umowę poprzez zakup produktów ze Sklepu, ma prawo odstąpić od umowy bez podawania przyczyny w terminie 14 dni od dnia dostarczenia zamówienia przez Dostawcę do Klienta lub do osoby trzeciej przez niego wskazanej.

Aby odstąpić od umowy, Klient musi poinformować Sprzedawcę w ciągu 14 dni o swojej decyzji o odstąpieniu od umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia, za nim odeśle na adres Sprzedawcy zwracany towar. Po poinformowaniu Sprzedawcy Klient ma 7 dni na odesłanie produktów na adres Sprzedawcy: Rabbit Malwina Pryputniewicz, Ks.Kostki 5/4, 67-400 Wschowa.

Zwracane produkty nie mogą nosić żadnych śladów użytkowania . Jeżeli Sprzedawca zauważy ślady użytkowania produktu, uszkodzenia produktu z winy Klienta ma prawo odesłać produkt do Klienta, nie zwracając mu kwoty za zamówienie, ani kosztów przesyłki.

Klient ma prawo zwrócić Sprzedawcy produkty zakupione na sklepie, w rozmiarach dostępnych na sklepie. Jeżeli Klient zamówi produkty szyte według indywidualnych rozmiarów nie może zwrócić takich produktów. Jeżeli na życzenie klienta Sprzedawca wytworzy produkty niedostępne w standardowej ofercie na Sklepie , to jest w innym zestawieniu kolorystycznym, Klient nie może zwrócić takiego produktu.

Klient ponosi koszty zwrotu produktów.

TOWAR WOLNY OD WAD:

Sprzedawca ma obowiązek dostarczyć Klientowi produkt wolny od wad.

Zakres i zasady odpowiedzialności (rękojmi) za wady regulują postanowienia art.556-576 Kodeksu cywilnego. Zgodnie z przepisami Klient może żądać usunięcia wad, wymiany produktu na wolnego od wad, obniżenie ceny produktu, jak również może odstąpić od umowy.

Reklamacja nie przysługuje w przypadku niewłaściwego użytkowania towaru, bądź różnic w kolorystyce produktu, które wynikły z innych ustawień monitora Klienta.

Jeżeli Klient stwierdzi wadę produktu ma obowiązek poinformować o tym Sprzedawcę, przedstawiając jednocześnie swoje roszczenia.

Sprzedawca ustosunkuje się do złożonej przez Klienta reklamacji w ciągu 7 dni od dnia doręczenia mu reklamacji za pomocą takiego środka komunikacji, przy wykorzystaniu którego reklamacja została złożona.

 

POSTANOWIENIA KOŃCOWE:

Sklep zbiera minimum informacji niezbędnych do realizacji procesu zamówienia, tj. imię i nazwisko, dane adresowe, dane telefoniczne oraz adres poczty elektronicznej. Zebrane informacje nie są udostępniane osobom trzecim. Przetwarzanie danych, zgodnie z Ustawą o ochronie danych osobowych, odbywa się wyłącznie w celu realizacji zamówienia i wystawienia faktury. Klient ma pełne prawo do wglądu oraz poprawiania lub usunięcia własnych danych zgromadzonych przez Sklep.

Aktualna wersja regulaminu jest dostępna dla Klienta w zakładce regulamin. W trakcie zamówienia Klienta obowiązuje regulamin zaakceptowany przez niego przy składaniu zamówienia.

 

POLITYKA COOKIES

Serwis nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies.

 

Pliki cookies (tzw. ciasteczka) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.

 

Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest firma  Rabbit Malwina Pryputniewicz, Ks.Kostki 5/4, 67-400 Wschowa, NIP 4970014565 wpisana do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG) prowadzonej przez Ministra Gospodarki, adres poczty elektronicznej e-mail: rabbit_mp@op.pl. Serwis przechowuje pliki cookies na komputerach użytkowników w celu:

 

  • utrzymania sesji użytkownika po zalogowaniu się w celu prawidłowego działania Sklepu (zachowania zawartości koszyka, zamówień itp.)
  • tworzenia statystyk korzystania ze stron internetowych w celu ulepszenia struktury i zawartości serwisu (skrypty Google Analytics)

 

W wielu przypadkach oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym użytkownika. Użytkownicy serwisu mogą dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących plików cookies. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu w urządzeniu użytkownika serwisu. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl